A Business to Woman Fesztivál az év legrangosabb üzleti rendezvényei közé tartozik. Az esemény szervezője Pálfi Éva B2W alapító, női marketing szakértő, brandstylist és divattervező iparművész, a B2W Akadémia alapítója, a Hogyan adj el nőknek B2W?, továbbá a Stílusos Márkastratégia és a Vállalkozásból Világmárka könyv szerzője, valamint a Metropolitan Egyetem B2W Marketing oktatója Marketing mesterszakon.
Éva azért alapította a B2W-t, hogy kiálljon a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, így arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.
Bevallom, én nem olyan rég ismerkedtem meg a B2W-vel, de nemcsak hogy tetszik, amit képviselnek, hanem igazán felszabadítónak is érzem az üzeneteiket. Hogy miért? Nos én eddig vállalkozóként igyekeztem beépíteni a nagy marketinges guruk kommunikációs tanácsait, a szabályoknak megfelelő szövegek íródtak egy-egy szolgáltatásomhoz, könyvemhez. Amiket viszont magam írok, blogcikk, hírlevél, fb posztok stb, azok nincsenek ilyen tudatosan felépítve. A szép megfogalmazásra figyelek, és ennyi.
Nincs benne az a sok kötelező elem, ami nélkül kiröhögnek a marketingesek és ráégetik a homlokodra, hogy nem hatékony a kommunikációd. De bennem emiatt mindig is volt egy magammal szembeni vívódás, egy belső frusztráció, hogy hogyan kell – marketing szempontból – jól megszólítani a célközönséget, hogy önazonos maradjak, és ne alkalmazzak olyan eszközöket, amiken én átlátok. Az én kommunikációm szigorúan az őszinteségre, hitelességre támaszkodik, és kerüli a manipulációt.
Természetesen nem azt állítom, hogy a profi szövegírók által felépített szövegek manipulatívak, csak nem biztos, hogy figyelembe veszik az olvasó nemét. Például klasszikus „követelmény” a marketingesek részéről, hogy termékeink, szolgáltatásaink értékesítésénél fogalmazzuk meg az ideális vásárló problémáját, amire a mi portékánk kiváló megoldást nyújt.
Tudom, és értem a logikát, különben hogyan kapcsolódhatnánk a vásárlóhoz, nyilván kell a hívószó, amin keresztül be tudja magát azonosítani, hogy hozzá szóltak, neki pontosan ez és ez a problémája, és milyen jó, hogy máris itt a megoldás is. Ez egy egyszerű termék esetén abszolút követendő stratégia.
Látható a Súlyos Utazás – Tudatos életmóddal az egészséges fogyásért című könyvem oldalán is, hogy pontosan megfogalmazom, miről szól a könyv, miben segít Téged, hogyan teszi jobbá az életedet. De még ide is beillesztettem az elejére egy belülről fakadó szöveget, hogy miért írtam a könyvet. Mert úgy éreztem, hogy hiányzik a lelkem az egész oldalból.
Szóval amíg termékek esetén nagyon is hatékony lehet a vásárló ilyesfajta megszólítása, az egészségtámogatásban tevékenykedő szolgáltatóknak már nehezebb dolguk van. Sokan vagyunk, akik a testi, lelki vagy mentális egészség megteremtésében segítjük a hozzánk fordulókat, és a közös munka többnyire egy bizalmi kapcsolódás eredményeképpen jön létre. Nehéz felkínálni a szolgáltatásunkat úgy, hogy a másik félben talán még nem is tudatosult a kihívása.
Én, aki a prevenciót hirdetem, különösen nehéz helyzetben vagyok, mert az emberek többsége csak azután fordul segítségért, amikor már baj van. Az az út, amíg valaki felismeri az elakadásait, és kialakul benne az igény a változtatásra, elég hosszú. És csak ezután következik az a lépés, hogy megtalálja a számára megfelelő segítőt.
Az EGYhelyen Egészségközvetítő platform ezen a ponton tud bekapcsolódni a folyamatba azáltal, hogy lerövidíti az időt a probléma és a megoldást kínáló fél egymásra találása között. Óriási haladást jelenthet, ha egy szakértői csoport azért szerveződik, hogy megbízható, értéket adó tevékenységével kiiktassa a felesleges tesztelgetéssel járó köröket.
Az igazi kihívást az EGYéleted számára a „felébresztés” jelenti. Szikrákat kell szórni az emberek felé, ami belobbantja a változtatásra való igény tüzét. Nem biztos, hogy az a nyerő, ha lépten-nyomon az emberek arcába toljuk a problémáikat, és szerintem a nők többségére kifejezetten nyomasztóan hat, ha folyamatosan emlékeztetik őket a gondjaikra. Éppen ezért én egy olyan közösség építésén dolgozom, ahol nem kötelező elvárás a tudatosított probléma. Pontosan elég a nyitottság, hogy megismerd a lehetőségeket, a szakembereket, a partnereket, akik szívvel-lélekkel dolgoznak veled akkor, amikor szükségét érzed.
Ezek a gondolatok fogalmazódtak meg bennem, ahogy éppen a B2W Fesztiválra készülök kiállítóként. A Csak a Mentes partnereként lehetőségem nyílt arra, hogy több mint 1000 résztvevőhöz eljuttassam az EGYéleted küldetését. Bár a rendezvény célcsoportja a női vállalkozók, cégvezetők, döntéshozók, és a nőket célzó cégek, én mégis elsősorban a pozíció mögött lévő embert szeretném megszólítani.
Számomra teljesen mindegy, milyen titulussal érkezik az asztalunkhoz valaki, mert elsősorban azt szeretném, hogy tudomást szerezzen a létezésünkről. Az igényes roll-up, a szépséges brossúra (amin a Partnerek is megtalálhatóak), a mesefigurás játékom és persze a könyvem mind jó eszközök arra, hogy beszélgetéseket kezdeményezzek.
Az a célom, hogy a látogatók elraktározzák a fejükben, hogy az EGYéleted egy egészségtudatosabb Magyarország megteremtéséért küzd a hétköznapi emberek mindennapi tudatos döntéseinek támogatása által, a legjobb szakemberek, termékek és szolgáltatások segítségével.
Ha már a mesefigurás játékot említettem, arra fogom kérni a látogatókat, hogy válasszák ki a 8 karakterből azt, akivel a leginkább tudnak azonosulni. A napokban holisztikus szemmel elemeztem az alábbi mesehősöket: Garfield, Ariel, Micimackó, Spongyabob, Hamupipőke, Elza, Jázmin hercegnő, Shrek. Mókás gondolatébresztő játéknak szánom ezt az aktivitást, és el fogom küldeni a jellemzést a résztvevőknek.
Azt egyelőre nem árulom el, hogy mire jutottam, amikor górcső alá vettem a karakterek életmódbeli szokásait, lelki egészségét, fejlődést gátló elakadásait. De nem fogom sokáig magamban tartani, ezt megígérhetem.
Bízom abban, hogy sok embernek át tudok adni az energiámból, és az EGYéleted valódi segítségére lehet azoknak, akik testi, lelki vagy mentális egészségük építéséhez támpontokat keresnek, vagy csak nyitottak a lehetőségekre.
Jómagam a mozgás speciális igényekre szabott bevezetését tudom hitelesen támogatni, valamint a könyvem segítségével a komplett életmódváltás stratégiáját bemutatni.
Kiváló szakmai Partnereim pedig a holisztikus és funkcionális táplálkozás, a természetgyógyászat, az illóolajok, a lelki egészség, a mentes termékek és mozgás területén képviselnek felbecsülhetetlen értéket tevékenységükkel.
Légy részese az EGYéleted világának, hogy tudatosan urald az egészséged. A személyedre szabott tartalmakért kattints a gombra!